بیش از سی سال تجربه در صنعت چاپگرهای صنعتی

ویژن پیک با بیش از 30 سال نوآوری، توسعه، ساخت و فروش تجهیزات و لوازم کدگذاری و علامت گذاری به عنوان شرکتی پیش رو شناخته شده و این مسیر را همچنان ادامه می دهد. این شرکت راه‌کارهای کدگذاری و علامت‌گذاری مناسب را از طریق گسترده‌ترین طیف فناوری‌ها ارائه می‌کند و متعهد به ارائه تجهیزات، لوازم و خدمات باکیفیت است. این تجهیزات به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا با حداکثر رساندن قابلیت اطمینان، کارایی، و سهولت انجانم وظیفه نموده و تعمیر و نگهداری کمی نیاز داشته باشند. پرینترهای جوهرافشان درشت نگار و ریز نگار، سیستم‌های کدگذاری لیزری، چاپگرهای انتقال حرارتی و تجهیزات برچسب‌زنی می‌توانند داده‌های متغیری مانند تاریخ انقضاء، تاریخ تولید، تعداد قطعات و اطلاعات قابلیت ردیابی و همچنین بارکدهای خطی و دوبعدی را بر روی تقریباً هر نوع بسته بندی صنعتی، جعبه، کارتن و …اعمال کنند. راه‌کارهای دیجیتالی ما کمک می‌کنند خطوط تولید بدون وقفه کار کنند.

ویژن پیک یکی از نمایندگان معتبر کمپانی بزرگ ویدئوجت بوده که این شرکت بیش از 400.000 سیستم نصب شده در سراسر جهان داشته و بیش از 4000 کارمند در 30 عملیات مستقیم در سراسر جهان زیر نظر این کمپانی مشغول به کار هستند. شبکه جهانی عملیات فروش و پشتیبانی این شرکت به همه مناطق خدماتی با کیفیت بالا ارائه می دهد و از مشتریانی که برای چاپ روزانه بیش از ده میلیارد محصول به تجهیزات Videojet متکی هستند، پشتیبانی می کند.

بیش از

0

سال تجربه

حضور در

0

کشور

بیش از

0

فروش در دنیا

فروش، خدمات، آموزش، اجرا و پشتیبانی محصولات تخصصی چاپ صنعتی در سراسر جهان از جمله آرژانتین، اتریش، ایران، برزیل، کانادا، شیلی، چین، جمهوری چک، فرانسه، آلمان، هند، ایرلند، ایتالیا، ژاپن، کنیا، کره، مکزیک، هلند، نروژ، لهستان، پرتغال، روسیه، سنگاپور، اسلواکی، اسپانیا، سوئد، سوئیس، تایلند، ترکیه، بریتانیا و ویتنام با بیش از 250 پرسنل فروش مستقیم در شبکه توزیع Videojet شامل بیش از 400 توزیع کننده و OEM جهانی است که به 135 کشور خدمات ارائه می دهد.

جهت مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید

شنبه الی چهارشنبه: 8:00 الی 17:00 و پنج شنبه: 8:00 الی 13:00