جت پرینترهای جوهرافشان پیوسته

جت پرینترهای پیوسته (چاپگر جوهرافشان پیوسته)

سری کامل جت پرینترهای پیوسته برای کاربردهای علامت‌گذاری (مارکینگ) و کدگذاری.

فناوری جت پرینتر پیوسته برای چاپ روی سطوح صاف و منحنی ایدئال است. این فناوری با روش چاپ غیرتماسی کار می‌کند و می‌تواند از جوهرهای گوناگون برای چاپ روی کلیه‌ی بسترها استفاده نماید. «ویدیوجت» با بیش از ۴۰ سال تجربه در توسعه‌ی طیف وسیعی از جت پرینترهای پیوسته، به شما در شناسایی راه‌حل‌های مناسب چاپ کمک خواهد کرد. جت پرینترهای ما از ویژگی‌های زیر برخوردارند:

  • چاپگرهایی با قابلیت استفاده ساده و سیستم جوهرافشانی مبتنی بر «کارتریج هوشمند» جهت اجتناب از هرنوع ریزش جوهر و کمک به استفاده‌ از سیال‌های مناسب
  • سهولت استفاده برای مدت طولانی بین دوره‌ی تعمیر و نگهداری پیشگیرانه
  • قابل‌اعتماد با ویژگی‌های «اطمینان از صحت کد» روی خود دستگاه برای جلوگیری از خطاهای کدگذاری
  • با هدهای چاپ با امکان تمیزکاری اتوماتیک برای شروع سریع

شماره سری‌ساخت، شماره سریال، بارکد و اطلاعات ردگیری درمورد محصولات و بسته‌بندی با جت پرینترهای پیوسته ویژن پیک. ویژن پیک به شما در انتخاب چاپگر و جوهر ایدئال برای عملیات تولید یا بسته‌بندی کمک خواهد کرد. حتما با کارشناسان ویژن‌پیک جهت انتخاب تماس بگیرید.

چاپگرهای CIJ پرسرعت/ کاربردی

تولید با بازده بالا مستلزم زمان اجرا (آپ‌تایم) و دسترس‌پذیری تجهیزات کدینگ است. جت پرینترهای پیوسته‌ی پرسرعت ویدیوجت به‌نحوی ساخته شده‌اند که سرعتشان بدون کاهش کیفیت چاپگر حفظ شود.

عملیات تک‌شیفتی مستلزم عملکرد ثابت و قابلیت اطمینان در شرایط عملیاتی بسیار گوناگون است. از ویژگی‌ جت پرینترهای پیوسته‌ی ویدیوجت با سرویس‌دهی سبک، داشتن سیستم‌های سیال و هدهای چاپ است که کارشان به اثبات رسیده است.

حتی زمانی که عملیات شما بیست‌وچهار ساعته نیست، عملکرد بهینه‌ی سیستم‌های چاپ ضروری است. جت پرینترهای پیوسته ویدیوجت با سرویس‌دهی‌‌ متوسط عملکرد بهینه‌ای در عملیات متعدد تولید عرضه می‌کنند.

ممکن است کاربرد مد نظر شما مستلزم پیکربندی غیرمعمول، جوهرهای مبتنی بر رنگدانه‌های پودری، سرعت بسیار بالا یا چاپ میکرو باشد. چاپگرهای ویژه‌ی ویدیوجت برای پاسخگویی به نیاز منحصربه‌فرد سازندگان طراحی شد.

چرا جت پرینتر پیوسته انتخاب خوبی است؟

 سرعت، سهولت یکپارچه‌سازی و قابلیت اعتماد دلایل اصلی صنعتگران برای انتخاب جت پرینترهای پیوسته است.

فناوری جت پرینتر پیوسته عبارت است از فناوری کدینگ مبتنی بر جوهر چندکاره‌ی که برای چاپ روی سطوح صاف و منحنی روی خطوط تولید با سرعت بالا ایدئال است. اطلاعات کد بهینه بستگی به نوع بستر یا جنس سطح، سرعت تولید و محیط استفاده از محیط دارد. کدهای جوهر بادوام می‌توانند در مقابل پاک شدن و فرسودگی مقاومت کنند. برای آنکه کد محصول ماندگار باشد، انتخاب جوهر مناسب ضروری است.

چرا جت پرینتر پیوسته‌ی ویدیوجت را باید انتخاب کرد؟

ویدیوجت با بیش از 40 سال سابقه از تولیدکنندگان پیشرو و قابل اعتماد در حوزه‌ی فناوری چاپ CIJ به شمار می‌رود. چاپگرهای ویدیوجت 1880، 1580، 1280 و 1000 با رتبه‌بندی‌های IP65 و IP66 از جنس فولاد ضد زنگ 316 برای عملیات در شرایط سخت طراحی شده‌اند. عملکرد چاپگر از طریق فناوری کلین‌فلو (CleanFlow®) بیشینه می‌شود. این فناروی از انباشت جوهر در هد چاپ جلوگیری می‌کند. بازپرسازی ساده‌ی سیالات از طریق سوزن و کارتریج‌های سپتوم به اجتناب از جوهر کمک می‌کند. این ترکیب به تمیز ماندن و داوم بیشتر چاپگر حتی در محیط‌های بسیار خشن کمک می‌کند. این چاپگر همچینن رابط کاربری ساده با گزینه‌های شبکه‌سازی دارد. از این طریق اجرای متوالی کدهای تمیز و یکدست میسر می‌شود.