جت پرینترهای لیزر فیبر

جت پرینترهای لیزر فیبر

سیستم‌های علامت‌گذاری لیزری CO2 برای نیازهای کدگذاری ساده.

چاپگرهای صنعتی لیزر فیبر برای پاسخگویی به نیازهای تولیدکنندگانی طراحی شده‌اند که کدها و سایر اطلاعات مربوط را بر روی مواد مستحکم و با چگالی بالا مانند فلزات و پلاستیک‌ها علامت‌گذاری می‌کنند.

جت پرینترهای لیزر فیبر، به عنوان لیزر حالت جامد (SSL) شناخته می‌شود، این چاپگرها با ارائه طول موج 1.064 میکرومتر، 10 برابر کوتاه‌تر از آنچه توسط لیزر CO2 تولید می شود، کار می کند. با توجه به این فاصله کانونی بسیار کمتر، قدرت سیستم لیزر فیبر تقریباً 100 برابر بیشتر از سیستم‌های CO2 با توان خروجی مشابه است، از این رو لیزرهای فیبر را برای کدگذاری بر روی مواد بسته‌بندی با چگالی بالا مانند فلز و پلاستیک ایده‌آل می‌کند. صنایع با برنامه‌های تولید سخت‌گیرانه و انتظارات توان عملیاتی بالا – مانند نوشیدنی‌ها، اکستروژن‌ها و داروها – به لیزرهایی نیاز دارند که بتوانند سرعت خود را حفظ کنند و سطح کنتراست مناسبی را ارائه دهند. در مقایسه با منابع لیزر CO2 سنتی، لیزرهای فیبر می‌توانند کنتراست علامت بهتری را در سرعت‌های بالاتر بدست آورند.

مزایای لیزر فیبر:
  • علامت‌های کنتراست بالا را با سرعت‌های فوق‌العاده روی پلاستیک‌های سخت، فلزات و سایر محصولات صنعتی اعمال می‌کند.
  • عملاً بدون تعمیر و نگهداری و طول عمر منبع تا 100.000 ساعت (MTBF) عملکرد بالا و قابلیت اطمینان طولانی مدت را ارائه می‌دهد.
  • سرعت خط 900 متر در دقیقه نیازهای عملیات بسته‌بندی با سرعت بالا را برآورده می‌کند
  • پنجره علامت‌گذاری با عرض 498 میلی متر زمان بیشتری را برای چاپ فراهم می‌کند، توان محصول را افزایش می‌دهد و بهره‌وری را به حداکثر می‌رساند

لیزرهای فیبر از قدرت و سرعت بیشتری بهره می‌برند، که زمان علامت‌گذاری بیشتری را برای دستیابی به کدی با وضوح بالا در طیف وسیعی از مواد از جمله:

جت پرینترهای لیزر فیبر یک راه‌حل ایده‌آل برای بسیاری از تولید‌کنندگان قطعات فلزی، دارویی، آرایشی، مواد غذایی، نوشیدنی و CPG است. جت پرینترهای لیزر فیبر ارائه شده در ویژن پیک علائم لیزری واضح و دقیق طراحی شده است و کدی را ارائه می‌دهد که تأثیر منفی بر زیبایی محصول نمی‌گذارد.

حکاکی لیزر فیبر:

حکاکی لیزری فیبر از فرآیند برش رنگ بر روی سطح برای ایجاد علائم دائمی استفاده می‌کند که از دستکاری کدها توسط کانال‌های غیرمجاز محافظت می‌کند. حکاکی لیزری فیبر به طور کلی به برداشتن عمیق‌تر مواد اشاره دارد که باعث ایجاد فرورفتگی در مواد می‌شود. بسترهای معمول حکاکی، پلاستیک و فلز هستند. برای شیشه و پلکسی نیز گزینه حکاکی داخلی وجود دارد که به حذف رنگ داخلی بدون تأثیر بر لایه رویی اشاره دارد.

جت پرینترهای لیزر فیبر

جت پرینتر Lightfoot ویدیوجت مخصوص قوطی‌های فلزی

جت پرینتر Lightfoot ویدیوجت مخصوص قوطی‌های فلزی

  • انتقال یکپارچه به یک سیستم لیزر فیبر آماده و کامل که به طور خاص برای چاپ قوطی های نوشیدنی طراحی شده است
  • دستیابی به سرعت تا 100 هزار قوطی در ساعت با دو هد علامت گذاری Lightfoot™
  • با طراحی سیستم دارای رتبه IP65، شستشو بدون اختلال را فعال کنید
جت پرینتر لیزر فیبر ویدیوجت 7230/7330

جت پرینتر لیزر فیبر ویدیوجت 7230/7330

  • جت پرینترهای لیزر فیبر 7230 با قدرت 10 وات و 7330 با قدرت 20 وات برای علامت‌گذاری کدهای با کیفیت بالا و دائمی بر روی محصولات مستحکم و با چگالی بالا
  • جت پرینترهای لیزر فیبر با وزن سبک، فشرده و قابل انطباق که علامت‌گذاری با سرعت بالا را جهت چاپ داده‌های پیچیده و با عملکردی آسان و قابل یکپارچه سازی در صنایع مختلف ارائه می دهد.
  • طراحی شده برای برنامه‌های تولید تقاضا در صنایع جهت چاپ و علامت‌گذاری قطعات، غذا، نوشیدنی، کالاهای بسته‌بندی مصرفی (CPG) و صنایع دارویی
  • جت پرینترهای لیزری مناسب برای صنایع مختلف که با قابلیت نصب هدهای علامت گذاری 6 میلی متری و 10 میلی متری موجود است و طیف گسترده ای از عملیات علامت گذاری و کدگذاری را پوشش می دهد.
جت پرینتر لیزر فیبر ویدیوجت 7440/7340

جت پرینتر لیزر فیبر ویدیوجت 7440/7340

  • جت پرینترهای لیزر فیبر 20 وات و 30 وات اولین لیزرهایی هستند که دارای هد نشانگر Lightfoot™ هستند که ادغام، کار و سرویس آنها را آسان می کند.
  • هد نشانگر Lightfoot در نوع خود بی نظیر است، از نظر اندازه و وزن کوچکترین در صنعت بوده و دارای استاندارد IP69 برای استفاده در محیط‌های مرطوب و محیط‌های خشن است.
  • طراحی شده به منظور ارائه کدهایی با کیفیت بالا و دائمی برای طیف گسترده‌ای از کاربردهای علامت‌گذاری و راه‌حلی ایده‌آل برای علامت‌گذاری قطعات، غذا، نوشیدنی، کالاهای بسته‌بندی شده برای مصرف‌کننده، تولیدکنندگان دارو و لوازم آرایشی که محدودیت‌های فضا دارند و به دنبال یکپارچه‌سازی ساده هستند، یا تغییرات سریع و مکرر انجام می دهند.
جت پرینتر لیزر فیبر ویدیوجت 7510

جت پرینتر لیزر فیبر ویدیوجت 7510

  • جت پرینتر لیزر فیبر 50 وات با توانایی علامت‌گذاری کنتراست بالا با سرعتی عالی
  • کدهای واضح و باکیفیت با علامت‌گذاری تا 600 متر در دقیقه بر روی محصولات صنعتی مختلف با سرعت خط فوق‌العاده سریع
  • حداکثر سرعت تک خطی: 600 متر در دقیقه (1960 فوت در دقیقه)
  • این دستگاه مارک لیزری به طور خاص برای تولید‌کنندگان نوشیدنی، دارویی و اکستروژن که نیاز به سرعت بالایی دارند طراحی شده است که به راحتی بر روی مواد سخت مانند پلی اتیلن با چگالی بالا (HDP)، نایلون، پلی وینیل کلراید (PVC) و همچنین فلزات آلومینیوم و فولاد ضد زنگ علامت‌‌گذاری می‌کنند.
جت پرینتر لیزر فیبر ویدیوجت 7610

جت پرینتر لیزر فیبر ویدیوجت 7610

  • جت پرینتر لیزر فیبر 100وات با توانایی علامت‌گذاری کنتراست بالا با سرعتی فوق‌العاده
  • منبع لیزر هوا خنک عملاً فواصل نگهداری را حذف می کند
  • حداکثر سرعت تک خط: 600 متر در دقیقه (1968 فوت در دقیقه)
  • این دستگاه علامت‌گذاری لیزری با پنجره بزرگ چاپ طراحی شده است که زمان بیشتری برای علامت‌گذاری فراهم می‌کند، توان عملیاتی را افزایش می‌دهد و بهره‌وری را به حداکثر می‌رساند.
طیف وسیعی از ماشین‌های علامت‌گذاری لیزری:

ویدیوجت بیش از 30 سال است که در حال توسعه و تولید دستگاه مارک لیزر CO2 ، فیبر و UV است.

لیزرهای CO2 معمولاً در صنعت نوشیدنی با توان بالا استفاده می شوند و برای کدگذاری روی شیشه، کاغذ، پلاستیک و فویل ایده آل هستند. درباره علامت گذاری لیزر CO2 بیشتر بدانید.

لیزرهای UV معمولاً برای کاربردهایی در صنایع هوافضا، داروسازی و پزشکی استفاده می‌شود. درباره لیزر UV بیشتر بدانید.

با راه‌کارهای ارائه شده توسط لیزر فیبر با کاربری آسان که نیازی به آموزش اضافی برای اپراتور نداشته و تمامی عملیات به صورت بصری است، بیشتر بر تولید و کمتر بر تعامل و نگهداری اپراتور و چاپگر تمرکز کنید. نیاز شما هر چه باشد، یک سیستم علامت‌گذاری لیزری را می‌توان به گونه‌ای پیکربندی کرد که با تعداد بی شماری از مواد بسته‌بندی و در طیف وسیعی از محیط‌ها کار کند. برای انتخاب راه‌حل ایده‌آل با متخصص علامت‌گذاری لیزری ما مشورت کنید.