جت پرینترهای جوهرافشان حرارتی

چاپگرهای جوهر افشان حرارتی (TIJ)

خطوط کامل پرینترهای جوهر افشان حرارتی مناسب برای متن، بارکدها و گرافیک با وضوح بالا.

فناوری چاپ جوهر افشان حرارتی (TIJ) برای کاربردهایی که چاپ با کیفیت بالا ضروری است و سهولت استفاده از آنها در اولویت است، مناسب است. چاپگرهای جوهر افشان حرارتی برند Videojet و Wolke با نیازهای تعمیر و نگهداری شامل پاک کردن ساده آرایه های چاپ و هد چاپگر سادگی بی نظیری را ارائه می دهند.

چاپگرهای جوهر افشان حرارتی Videojet از کدهای الفبایی اولیه تا بارکدها و گرافیک های پیچیده، با ویژگی هایی مانند راه اندازی خودکار کارتریج، مدیریت پیشرفته داده ها و ردیابی سطح جوهر مصرف شده به بهبود بهره وری، کیفیت و کارایی کاربران کمک می کنند.

برای خطوط تولیدی صنعتی پرسرعت، چاپگر جوهرافشان حرارتی Videojet 8520 با یکپارچه سازی ساده در خطوط بسته بندی و توانایی مقیاس پذیری بالا گزینه ای مناسب می باشد.

برای بسته‌بندی تجهیزات دارویی و پزشکی، چاپگرهای جوهرافشان حرارتی Wolke کدهای قابل ردیابی با وضوح بالا و بارکدهای با نرخ خواندن بالا را همراه با عملکردی عالی، بدون آشفتگی با استفاده از ترانزیستورهای حالت جامد ارائه می‌کنند.

جت پرینترهای جوهرافشان حرارتی مناسب محیط‌های صنعتی

عملکرد آسان، فناوری ®HP، تغییر سریع کارتریج و وضوح تا 600 × 600 dpi چاپگرهای جوهر افشان حرارتی Videojet را برای مصارف صنعتی ایده آل کرده است. آنها نویسه های الفبایی و عددی واضح و خوانا، UPC، GS1 128، آرم ها، GS1 DataMatrix و کدهای QR را چاپ می کنند.

چاپگرهای جوهر افشان حرارتی Wolke با ویژگی‌هایی مانند کنترل از راه دور چاپگر، سریال‌سازی با سرعت بالا، مدیریت قدرتمند داده‌ها، و قابلیت‌های جهانی ردیابی محصولات، برای برآوردن نیازهای کدگذاری پیچیده صنایع دارویی و تجهیزات پزشکی طراحی شده‌اند.