جت پرینترهای انتقال حرارتی کم‌سرعت

راه‌کاری برای کارهایی با توان عملیاتی کم

چاپگر انتقال حرارتی که هزینه کل مالکیت (TCO) کمتری را ارائه می دهد.

ویدیوجت 6230 یک راه‌کار اثبات شده و مقرون به صرفه برای چاپ کدهای با کیفیت بالا بر روی بسته‌بندی‌ها و برچسب های انعطاف پذیر ارائه می دهد و برای کاربرانی که آماده مهاجرت از راه حل های غیر دیجیتالی مانند Hot Stamp یا Roller Code هستند ایده آل است. برای چاپ کد بر روی بسته‌بندی‌های انعطاف پذیر به صورت متناوب و پیوسته و چاپ تصاویر متغیر و با وضوح بالا با سرعت پایین تر با قابلیت و کارایی بالا با قیمت مقرون به صرفه ارائه می دهد.

جت پرینترهای انتقال حرارتی کم‌سرعت

جت پرینتر انتقال حرارتی ویدیوجت 6230

جت پرینتر انتقال حرارتی ویدیوجت 6230

  • کنترلر با صفحه نمایش لمسی 5 اینچی و تبلت مانند با رابط ™CLARiTY که در سایر محصولات ویدیوجت نیز استفاده می‌شود
  • طراحی ساده نوار ریبون که حداکثر 700 متر روبان را نگه می‌دارد تا امکان کار به مدت طولانی‌تر را فراهم کند و راه ایمن‌تر و آسان‌تر را برای پر کردن نوار، با کمترین تأثیر بر تولید، ارائه می‌دهد.
  • هنگام استفاده از الگوهای ایجاد شده توسط نرم افزار ™CLARiSOFT یا VideojetConnect Design، تضمین داده می‌شود که کد به صورت استاندارد ارائه خواهد شد.
  • این چاپگر با قابلیت بلوتوث* موجود بوده و به جای HMI، امکان کنترل چاپگر را از طریق برنامه ویدیوجت 6230 در دستگاه Android** فراهم می‌کند.

*هنگام استفاده از اپلیکیشن ویدیوجت 6230 به یک آداپتور USB بلوتوث نیاز است. چاپگر ویدیوجت 6230 فقط با آداپتور USB Bluetooth توصیه شده ویدیوجت کار می کند. ** اپلیکیشن ویدیوجت 6230 از سیستم عامل اندروید، نسخه 4.4.4 (KitKat) یا بالاتر پشتیبانی می‌کند. هنگام استفاده از اپلیکیشن ویدیوجت 6230، تلفن Android باید اجازه اتصال به اینترنت با بلوتوث را بدهد.